Każda procedura serwisowa jest inna. Jeżeli już pojawi się problem skontaktuj się z nami, w celu znalezienia najlepszego rozwiązania. Część problemów można rozwiązać natychmiastowo w sposób zdalny, część wymaga naszego wsparcia na miejscu lub udziału Autoryzowanego Serwisu, a w niektórych przypadkach prosimy o odesłanie produktu do naszej siedziby głównej.
W pierwszej kolejności prosimy o wypełnienie dostępnego na naszej stronie formularza.
Pojawił się problem lub usterka? Pomożemy!
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami przed zgłoszeniem.
- Każde zgłoszenie rozpatrzymy najszybciej jak to możliwe.
- Zanim wyślesz do nas urządzenie, pamietaj o wypełnieniu formularzu zwrotu bądź reklamacji.
- Po wstępnej weryfikacji zgłoszenia reklamowanego odeślij towar na koszt FLOWAIR za pośrednictwem wskazanej przez nas firmy kurierskiej. Serwisant FLOWAIR oczywiście poinformuje o nazwie przewoźnika i terminie odbioru.
- W przypadku bezzasadnej reklamacji klient zostanie obciążony kosztamu transportu oraz innymi kosztami związanymi z diagnostyką towaru.
- Klient zobowiązany jest odesłać towar w oryginalnym opakowaniu, a jeżeli nie posiada takowego to w opakowaniu zastępczym zapewniającym pełną ochronę towaru przed szkodą w transporcie. Proszę pamiętać o czytelnym wypełnieniu listu przewozowego oraz zachowaniu kopii.
- Do wysyłki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty. Ich brak lub nienależyte wypełnienie istotnych informacji dotyczących usterki oraz danych klienta może skutkować odrzuceniem zgłoszenia.
Jaka jest procedura reklamacji?
Wypełnij formularz dostępny na naszej stronie.
W momencie otrzymania potwierdzenia mailowego o wysłaniu formularza możesz być pewny, że niezwłocznie zajmiemy się sprawą.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h, aby omówić dalsze etapy reklamacji/zwrotu.
Postaramy się rozwiązać Twój problem jak najszybciej.
Chcesz zgłosić zwrot urządzenia?
Zapoznaj się z regulaminem zwrotów oraz wypełnij formularz.
A może potrzebujesz wsparcia przy montażu urządzenia?
Zapoznaj się z dokładnymi instrukcjami montażu naszych urządzeń. Jeżeli masz pytania - zawsze chętnie pomożemy!