Przejdź do treści

Technical Account Manager

Wymiar pracy: pełny etat

Miejsce pracy: Gdynia, Chwaszczyńska 135

Dni pracy: dni robocze (poniedziałek - piątek)

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, B2B

Tryb pracy: praca stacjonarna (możliwe 4 dni w miesiącu pracy zdalnej) + delegacje (ok. 1 raz w m-cu do Niemiec) 

 

Poszukujemy Technical Account Managera, który dołączy do naszego zespołu sprzedażowo-technicznego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój relacji z zagranicznymi partnerami B2B (głównie w Niemczech), a przede wszystkim ich wsparcie techniczne oraz działania sprzedażowe w branży HVAC. 

Technical account manager

Zakres obowiązków:

  • współpraca z partnerem handlowym na rynku niemieckim, budowanie i rozwijanie z nim długofalowych relacji,  
  • wsparcie techniczne klientów, co wpłynie na rozwój sprzedaży na tym rynku,
  • przygotowywanie doborów urządzeń oraz wsparcie przy ofertach techniczno-handlowych ,  
  • prowadzenie szkoleń dla partnerów biznesowych oraz klientów,  
  • reprezentowanie firmy na spotkaniach z dystrybutorem, jak również na różnego rodzaju targach czy eventach branżowych,
  • współtworzenie strategii produktowej na rynkach niemieckojęzycznych,  
  • budowanie i dbanie o wizerunek naszej organizacji i produktów, ale to rzeczy tak oczywiste, że mamy nadzieję, nie trzeba o tym wspominać

Czego oczekujemy:

Szukamy osoby znającej język niemiecki oraz posiadającej doświadczenie we współpracy z tym rynkiem. Ważne są tutaj umiejętności budowanie relacji i wsparcia technicznego klientów, które pomogą w realizacji ambitnych celów sprzedażowych. Idealny kandydat to osoba, która zna rynek i branżę HVAC, ale tego też można się nauczyć;) Jeśli jesteś osobą, która potrafi łączyć wiedzę techniczną z umiejętnościami handlowymi, a dodatkowo czerpiesz satysfakcję z tego, że raz na jakiś czas możesz wykorzystać te umiejętności w delegacji i spotkaniu na żywo, to stanowisko jest dla Ciebie. 

 

Jakie konkretnie kwalifikacje i kompetencje powinieneś posiadać?  

  • język niemiecki na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną (B2 / C1),
  • doświadczenie w sprzedaży B2B i umiejętność budowania relacji, jest dla nas kluczowe, jednak bardzo ważne będzie również doświadczenie w branży HVAC, branży budowlanej lub wykształcenie wyższe techniczne, najlepiej kierunkowe (instalacje sanitarne, budownictwo),  
  • gotowość do pracy z biura,  ale również dyspozycyjność do podróży służbowych, a w związku z tym prawo jazdy kat B,
  • zorientowanie na skuteczność i osiąganie celów oraz umiejętności zarządzania priorytetami w wymagających sytuacjach. 

Co my możemy Ci zaproponować:

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontakt B2B, w firmie o ugruntowanej pozycji - działamy na rynku już od 20 lat

ciekawą pracę w polskiej firmie, rozwijającej swój biznes również na rynkach zagranicznych

wspierający i mocny merytorycznie zespół

atmosferę współpracy i wiele wyzwań, dzięki którym każdy dzień w pracy będzie wymagający, ale też satysfakcjonujący

narzędzia niezbędne do wykonywania Twojej pracy

możliwość wykupienia pakietu medycznego, grupowego ubezpieczenia czy karty multisport na preferencyjnych warunkach

atrakcyjne środowisko pracy w nowym biurze - nowoczesny, a zarazem industrialny wystrój, przestronne pokoje, komfortowe sale spotkań, przytulna przestrzeń kuchenna z jadalnią i tarasem.

możliwość pracy zdalnej 4 dni w miesiącu oraz workation 2 tyg w roku

grupowe lekcje języka angielskiego z native speakerem

dodatkowy dzień wolny na spędzenie czasu z bliskimi

HR

Dołącz do zespołu #FLOWAIRteam

Chcesz o coś zapytać?
Skontaktuj się ze mną - pomogę.


Joanna Przybysz, 
HR Manager

+48 505 368 499
joanna.przybysz@flowair.pl