ewidencjonowanie zgłoszeń serwisowych, prowadzenie bazy dokumentacji serwisowej, prowadzenie i budowanie bazy inwestycji (na wyznaczonym regionie) w programie ERP,
utrzymywanie i budowanie relacji z serwisantami zewnętrznymi, serwisami partnerów handlowych oraz inwestorami i użytkownikami,
Jaki będzie Twój zakres obowiązków?

utrzymywanie i budowanie relacji z serwisantami zewnętrznymi, serwisami partnerów handlowych oraz inwestorami i użytkownikami,
wsparcie klientów w posprzedażowej obsłudze technicznej,
bieżąca obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i serwisowych,
ścisła współpraca z innymi działami firmy (dział techniczny, R&D, kontrola jakości, logistyka sprzedaży, eksport).

Nasze wymagania
niezbędna na tym stanowisku będzie wiedza techniczna dlatego konieczne jest wykształcenie techniczne (preferowane kierunki to inżynieria sanitarna, klimatyzacja i wentylacja i pokrewne),
konieczne będzie również doświadczenie w pracy z ludźmi, ze względu na kontakt z klientem, bardzo ważna będzie też dla nas komunikatywność i umiejętność budowania relacji,
bardzo dobra i praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook),
praktyczna wiedza i umiejętność czytania podstawowych schematów elektrycznych oraz rysunku technicznego,
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem – jeśli znasz go w stopniu komunikatywnym, umożliwiającym swobodny kontakt możliwe, że będziesz obsługiwał rynki zagraniczne,
chęci do pracy i zaangażowanie - bo stawiamy na ludzi, którzy lubią to co robią i dają z siebie 100%!
Mile widziane
- doświadczenie w pracy na systemie ERP,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość branży HVAC.
Atmosferę współpracy i wiele wyzwań, dzięki którym każdy dzień w pracy będzie wymagający, ale też satysfakcjonujący.
Skrupulatnie przygotowane wdrożenie, zarówno produktowe, jak również stanowiskowe - pomożemy Ci odnaleźć się w naszej organizacji i Twoich obowiązkach.
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontakt B2B, w firmie o ugruntowanej pozycji - działamy na rynku już od 20 lat.
Pozytywną energię, wsparcie i szacunek, który łączy nas wszystkich.
Narzędzia niezbędne do wykonywania Twojej pracy.
Możliwość wykupienia pakietu medycznego, grupowego ubezpieczenia czy karty multisport na preferencyjnych warunkach.
Atrakcyjne środowisko pracy w nowym biurze dostosowanym do naszych potrzeb.
Wynagrodzenie dostosowane do Twoich kompetencji i realizowanych zadań, wypłacane zawsze na czas.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy grupą energicznych, ambitnych ludzi, których pasjonuje odkrywanie nowych technologii i tworzenie lepszych rozwiązań. Firma powstała w 2003 roku i parę lat później stała się znanym ekspertem w ekonomicznym ogrzewaniu i wentylacji obiektów średnio i wielko-kubaturowych. We FLOWAIR liczy się każde zdanie i każdy pomysł. Wierzymy, że każdy może wnieść coś wartościowego. Cenimy ludzi, którzy dzielą się swoją kreatywnością i pomysłowością. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników. Jeżeli jesteś osobą ambitną, pełną energii, z inicjatywą, potrafisz pracować zespołowo i chciałbyś być jednym z Nas - zgłoś się!
Kilka słów od osoby prowadzącej ten proces rekrutacyjny
„Szukamy osoby, która problemy techniczne tratuje jako wyzwania, z którymi należy sobie poradzić;) Obsługa serwisowa jest dla nas niesamowicie ważnym obszarem. Jeśli masz chęci do pracy, znasz podstawowe zagadnienia techniczne, jesteś komunikatywny/a oraz lubisz pracę z ludźmi - to jest stanowisko dla Ciebie. To praca odpowiedzialna i wymagająca, ale dająca na prawdę dużo satysfakcji i mająca realny wpływ na zadowolenie naszych klientów. Jeśli chcesz się podjąć tego wyzwania - aplikuj, być może będziemy mieli okazję się poznać i osobiście opowiedzieć Ci jak to wygląda w praktyce.”
Joanna Przybysz